Britansko-američki duo The Kills nastavio je s obradama. Nakon akustične verzije Rihanninog Desperada koja se lani našla na non-electric EP-ju Echo Home, Jamie Hince i Alison Mosshart sada su za Domino snimili 7-inčer s dva nova prepjeva. Obradili su kultnu stvar List Of Demands (Reparations) američkog slam pjesnika Saula Williamsa i reggae temu Steppin’ Razor jamajčanskog Rastafarijanca Petera Tosha. I dok Williamsov original pršti sirovom energijom, verzija Killsa otišla je u drugom smjeru, prema stiliziranom art-rocku. Ista je stvar i s prepjevom Tosha koji je u novoj verziji prenesen iz duba u psihodelične rock vode. Obje pjesme vrlo su angažirane, a grupu ćemo ovog ljeta ponovno gledati u Zagrebu, 25. lipnja kada sviraju na INmusic festivalu. Mosshart je u nekoliko rečenica obrazložila zašto su uzeli i obradili List Of Demands.
Pjesma je uistinu snažna, prenosi energiju na druge i potiče ljude da se osvijeste i izdignu u društvu. To je jedna od onih stvari u koje se bojiš taknuti jer za njih imaš puno poštovanje. Nije to obična ljubavna ili obična društvena pjesma. Original je već sam po sebi savršen, ozbiljan i potpuno definiran. Postoje određene stvari u kojima se osjećaš kao padobranac kada ih probaš reinterpretirati, no morali smo pokušati jer smo se u njoj u potpunosti pronašli.Williams je dao zeleno svijetlo novoj verziji i prokomentirao svoj stav prema obradama.
Uvijek sam zavidio generaciji 60-ih koja je međusobno dijelila pjesme i poglede na život. Jimi je pjevao Dylana, Rotary Connection izvodili Otisa Reddinga, a Stonesi svirali crnački blues. Sve to svjedoči o ljepoti i snazi muzike te se suštinski poklapa s mojim stavovima. Drugim riječima, vrlo sam počašćen. Simpatizirao sam grupu The Kills i ranije, a ako su se oni mogu pronaći u mojoj pjesmi to je zato što su dio nje isto kao i ja.
Comments
Post a Comment